Server Security Certificate Not Yet Valid?





Whats Up korang!

Ada tak yang pernah mengalami situasi apabila nak serve laman sesawang tertentu kuar macam nie 

"Server Security Certificate Not Yet Valid ?" 


security_certificate_not_yet_valid



Pernah tak? biasanya blogger, gmail, yahoo, facebook, twitter.. yang seangkatannyalah.. Aku balik-balik kena dah.. Entah mood aku tetiba baik sangat hari ni rajinlah aku mencari dimana punca-puncanya tue.. Akhirnya! selesai masalah aku.. Hip Hip Hoorey! So, skang nie aku nak share kat korang macam mana cara nak selesaikan masalah Pc korang..


PENYELESAIAN:

1. Right Click pada Jam kat Pc korang. So, kuarlah camnie..
2. Klik "ADJUST DATE/TIME".

3. So, kuarlah cam ni juga..korang set la timing korang.. Pastu Apply je... Then, refresh/reload page yang korang nak serve tu..

 Updating Server Time

4. Dah Siap! Selamat mencuba!!


Adios Amigos!!

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 Komen membina:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi komen.. (^_^)*