Selamat Pagi! Pembuka tirai blog aku pada pg yg mulia ini ialah Terima Kasih! Ucapan nie aku tujukan kpd sorang kawan aku yg sgt prihatin dgn masalah aku.. Blog dia simple jew tp mantap! aku nak 'picture' kat blog aku sebesar 'picture' kat blog dia.. nak yg mcm tu jgk! akhirnya.. Tadaaa.. tgk pic paling top skali tue..besar x?? Na, makanya..hehehe.. 

Aku sgt brpuas hati dgn hasilnya. Ini gara2 tunjuk ajar yg d berikan oleh kwn aku la tue.. siap bg 'step by step' lg korang.. nk tahu sape dia?? lawat la blog dier.. puteracintaputeri.blogspot.comTerima Kasih En.Putera. aku jgk nk menyokong kenyataan yg dia 'post' kat blog dia tue.. kalau kt buat baik dgn org, kt akn dpt balasan yg baik jgk.. kalau bukn di balas hari ini, mgkn akan datang. Oleh itu korang, sama2 la kt berbuat baik & bersangka baik sesama insan.. Mekasih... 



Share this:

JOIN CONVERSATION

4 Komen membina:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. 'sayakecik' pn mau buat juga ka..copyright material tu aku bagi sama c moon..hehehe

    Sharing Is Caring kn moon ^^

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi komen.. (^_^)*